Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 września 2025 06:32
DANE KONTAKTOWE
 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:

ul. Jagiellońska 7

34–500 Zakopane

NIP: 736-10-65-088

Bezpośredni numer telefonu:

18 20 147 33

E-mail: [email protected]

E-PUAP: /mopszakopane/skrytkaESP

Godziny otwarcia:

poniedziałek, w godz. 9.00 – 16.00
wtorek, w godz. 9.00 – 14.00
środa, w godz. 9.00 - 13.00 
czwartek, w godz. 9.00 – 14.00
piątek, w godz. 9.00 – 14.00

Spotkania Seniorów

„ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia”

Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji
ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia, webinarium, spotkanie online

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „ABC ubezpieczeń - co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy min. Komendą Główną Policji. Webinarium odbędzie się 29 września 2025 roku (10:00-11:30).

Cel
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=94372&p_id=18

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Potwierdzenia możliwości udziału w webinarium zostaną przesłane do 26 września 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Informacje techniczne
W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.


Podziel się