Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 28 listopada 2025 02:15
DANE KONTAKTOWE
 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:

ul. Jagiellońska 7

34–500 Zakopane

NIP: 736-10-65-088

Bezpośredni numer telefonu:

18 20 147 33

E-mail: [email protected]

E-PUAP: /mopszakopane/skrytkaESP

Godziny otwarcia:

poniedziałek, w godz. 9.00 – 16.00
wtorek, w godz. 9.00 – 14.00
środa, w godz. 9.00 - 13.00 
czwartek, w godz. 9.00 – 14.00
piątek, w godz. 9.00 – 14.00

Spotkania Seniorów

Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora

Urząd Miasta Zakopane ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora.
Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe, preferowane: pedagogiczne, prawnicze, psychologiczne, administracyjne lub w zakresie nauki o rodzinie,
  6. posiadanie co najmniej 3- letniego stażu pracy w pomocy społecznej,
  7. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej ukończona w jednostce prowadzącej kształcenie lub doskonalenie zawodowe na podstawie zgody ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego (zgodnie z art. 122 ust. 1 i ust. 3-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej),
  8. znajomość:
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
    • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
    • ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
    • Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025,
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
      oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  10. wymagana znajomość Pakietu MS Office (w tym Word i Excel),
  11. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy –1/2 etatu- umowa zlecenie
  2. liczba wolnych miejsc pracy: 1,
  3. praca w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 27,

Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
  2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  3. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursach i szkoleniach;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. podpisana przez kandydata zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia;

Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Kierownik Klubu Seniora”

  1. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
  2. drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
  3. w terminie do 15 grudnia 2025 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Zakopane. Wszelkie dokumenty aplikacyjne złożone po upływie powyższego terminu zostaną automatycznie odrzucone.

Podziel się